Vimla opersonlig

  • 11 november 2020
  • 1 svar
  • 42 visningar

Vimla är onåbara och jag tror att det är deras policy, att inte ha kontakt med kunder och bara håva in pengar till Telenor:AB/ Tellenor.AS och det är bekymrande för oss användare när vi har problem eller vill komma i kontakt med vår operatör t,e,x vid en olycka eller liknande händelse!

Om denna utveckling fortgår är konsumenterna riktigt illa ute!


1 svar

Användarnivå 6
Emblem +14

Vimla är onåbara och jag tror att det är deras policy, att inte ha kontakt med kunder och bara håva in pengar till Telenor:AB/ Tellenor.AS och det är bekymrande för oss användare när vi har problem eller vill komma i kontakt med vår operatör t,e,x vid en olycka eller liknande händelse!

Om denna utveckling fortgår är konsumenterna riktigt illa ute!

Man får det man betalar för. Är det billigt så blir det billigt i alla bemärkelser.

Det finns ju många olika aktörer på mobilmarknaden, så det är ju bara att byta till någon man tycker passar.

Svara