Fråga

Var är mitt SIM-kort 2.0???

  • 16 november 2020
  • 2 svar
  • 33 visningar

Er service fallerar. Vid flera tillfällen har jag via mobilen skrivit och bett er skicka mig det nya SIM-kort 2.0 som ni bett mig byta till, men inget har skett. Nu har mobilen således ingen täckning.

Om ni inte skickat mig ett SIM-kort på min fysiska adress, vilken ni har i ert register, så att jag har det innan onsdag i denna veckan, så kommer jag att byta till en teleoperatör som klarar av att administrera sin egen verksamhet.


2 svar

Användarnivå 2
Emblem +16

Hej @JörgenBergk 

Då detta är vårt offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut vill jag be dig kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter så att vi ska kunna hitta ditt abonnemang och därefter hjälpa dig.

Tack för ditt svar, Robin, om än för sent. Behöver min mobil och bytte teleoperatör under eftermiddagen. Ett tips är att ni på Vimla ser över er service och rutiner och underlättar för era kunder, ex att skicka det SIM-kort ni hänvisar till. 

Svara