Fråga

sim2

  • 13 oktober 2020
  • 1 svar
  • 16 visningar

Jag vill byta till sim2.0 och skriver in mitt nummer för att få en kod via sms men det kommer inget.

Har provat allt möjligt,startat om telefonen, satt på 3G osv. 


1 svar

Användarnivå 1
Emblem +9

Hejsan @Anna Natalie 

Om du inte fått hem det nya sim-kortet kan du beställa ett nytt sim-kort via Mitt Vimla:
Nytt SIM beställer du inne på Mitt Vimla -> Inställningar -> Spärra SIM.
Dubbelkolla först under kontouppgifter om adressen vi har till dig är korrekt.

Om du har fått hem det nya sim-kortet men det inte fungerar är du välkommen att kontakta vår support så ska vi hjälpa dig vidare. Du når dem på
hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter så att vi ska kunna hitta ditt abonnemang och därefter hjälpa dig.

Svara