Besvarat

Behöver ett SIM 2.0

  • 4 augusti 2020
  • 1 svar
  • 83 visningar

Hej

Jag behöver ett nytt SIM kort, hur beställer jag detta?

icon

Bästa svar av Felix_Vimla 5 augusti 2020, 12:03

Hej @Mr Bokevägen,

Gäller det ditt nummer som slutar på 50? I så fall kan jag se att detta nummer är redan på 2.0 och då kan du själv beställa ett nytt SIM via Mitt Vimla. Under fliken Inställningar kan du välja Spärra SIM, då spärrar vi det gamla SIM och skickar ut ett nytt SIM till den adressen som står registrerat under fliken Kontouppgifter

Om du vill ha det nya SIM skickat till en annan adress skulle jag hänvisa dig till vår chatt då kan vi verifera dig och hantera resten. 

Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +6

Hej @Mr Bokevägen,

Gäller det ditt nummer som slutar på 50? I så fall kan jag se att detta nummer är redan på 2.0 och då kan du själv beställa ett nytt SIM via Mitt Vimla. Under fliken Inställningar kan du välja Spärra SIM, då spärrar vi det gamla SIM och skickar ut ett nytt SIM till den adressen som står registrerat under fliken Kontouppgifter

Om du vill ha det nya SIM skickat till en annan adress skulle jag hänvisa dig till vår chatt då kan vi verifera dig och hantera resten. 

Svara