Inte fått fakturan för augusti?

  • 26 August 2021
  • 0 svar
  • 680 visningar

Användarnivå 4
Emblem +21

Nu börjar det närma sig förfallodatumet på fakturan för Augusti. Eftersom vi har haft lite problem med att få ut våra fakturor för Augusti till er så vill vi visa hur ni kan få tillgång till dem utan att ni behöver sitta i kö till vår support. Vi vill självklart att ni få möjligheten att betala fakturan i tid! 

 

Vi förstår att det blir frustrerande när ni inte fått era fakturor via er mail. Ingen vill ha den där tråkiga påminnelseavgiften. Är det så att ni inte har fått mail med er faktura så kan ni hitta ni både hitta den genom mitt.vimla.se:

 

Logga in på mitt.vimla.se och välj fliken betalningar.

MZotvhFXYL14ivKUmbLQ83SN_R0zu036PkXfBH6nl7GpvHVcXTgFm3ZuUZGZ1SpzQ0NGCo0YpzwlnLJKyuz_mG1zYjqaQYH7tgCT8prN5jADeYgN9CiJWNp0vrec7MavhXjcvL6t=s0

Tryck upp fakturan för Augusti:

tryck betala


Välj sätt att betala din faktura:

Hittar ni inte den där är ni jättevälkomna att kontakta oss via våran support som ni hittar här: 

Mail: hej@vimla.se

chatt: vimla.se/kontakt (vardagar mellan 9-16).

lycka till!


Svar

Var först med att svara!

Svara