Hejsan. Ska resa redan idag tyvärr. På en röd dag.
Skulle aktivera utlandstjänster. Men det är oklart ifall det är kreditkoll eller personnummer som krånglar. Skulle uppskatta lite hjälp.
Mvh Annars Nöjd kund
Hejsan. Ska resa redan idag tyvärr. På en röd dag.
Skulle aktivera utlandstjänster. Men det är oklart ifall det är kreditkoll eller personnummer som krånglar. Skulle uppskatta lite hjälp.
Mvh Annars Nöjd kund
Hejsan. Ska resa redan idag tyvärr. På en röd dag.
Skulle aktivera utlandstjänster. Men det är oklart ifall det är kreditkoll eller personnummer som krånglar. Skulle uppskatta lite hjälp.
Mvh Annars Nöjd kund
Lite sent påtänkt. Vimlas kundtjänst är stängd under midsommarhelgen. De flesta som läser och skriver här är enbart andra kunder.
Hejsan
Okej, jag förstår! Det kan bero på olika anledningar, att varför du inte kan aktivera utlandstjänsten på egen hand. Jag skulle därför råda dig att kontakta vår support om du inte redan har gjort det. Om du kontaktar oss via vår chatt, så får du snabbast möjliga hjälp.
Du hittar supporten här:
Mail: hej@vimla.se
Chatt: vimla.se/chatt (sommaröppet vardagar mellan 12:30-16:30).
Det händer ibland! Skriv din mailadress så skickar vi dig en länk där du kan återställa ditt lösenord.