Fråga

telefon i utlandendet

  • 9 juni 2021
  • 3 svar
  • 33 visningar

Hej. Jag är i Danmark och kan inte aktivera mitt vimla, därför har jag ingen surf och jag undrar vad jag kan göra?


3 svar

Användarnivå 6
Emblem +54

Hej @Jonas Marcher,

Om du inte kan aktivera funktionen utlands- och betalsamtal inne på Mitt Vimla → Inställningar kan det bero på lite olika anledningar men oftast är det en av dessa tre:

- Inget personnummer kopplad till abonnemanget
- Nekad kreditupplysning
- Inte folkbokförd i Sverige

Kom in i chatten på vimla.se/kontakt (vardagar 9-16) eller maila hej@vimla.se så hjälper vi dig reda ut varför det inte går att aktivera.

Hej Emil,

Tak for svaret. I er VIRKELIG gode til at gemme jeres chat-funktion - ellers er jeg bare for dum. Jeg finder den hverken på dit angivne link eller gennem Vimla-appen. Hvordan kan jeg kontakte jer?

 

Användarnivå 6
Emblem +54

På startsidan för mitt.vimla.se dyker den upp nere i högra hörnet under våra öppettider som är vardagar 9-17 🙂 Dubbelkolla även i din webbläsare så att du inte blockerar pop-ups eller har ad-blocker igång för sidan.

 

Svara