Strandad i Österrike

  • 7 mars 2020
  • 3 svar
  • 0 visningar

Jag är i Österrike och kan inte sätta på utlandssamtal. Jag behöver kunna göra det för att använda min mobil. Det här är andra gången mitt abonnemang har strulat på kort tid vilket inte är acceptabelt! Jag vill att detta ska lösas så fort som möjligt. När jag försöker sätta på utlandssamtal står det att det inte går och att jag ska kontakta kundservicen. Svara så snabbt som möjligt


3 svar

Användarnivå 4
Emblem +4

Hej @William-Alfred-Nilsson-Morris,

Anledningen till att du inte kan slå på utlandsfunktionen kan vara att du inte gått igenom vår kreditupplysning, att du har skyddade personuppgifter eller skippade att ange personnummer vid beställning.

Kom in till supportchatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16) så hjälper de dig reda ut detta!

Mvh Emil

@Emil_Vimla

Jag hittar inte till chatten. Hur kommer jag dit?

Användarnivå 7

@William-Alfred-Nilsson-Morris sa:

@Emil_Vimla
Jag hittar inte till chatten. Hur kommer jag dit?

Chatten finns på https://vimla.se/kontakt/ och på https://mitt.vimla.se/ vardagar 09-16. Vänta några sekunder så ska det dyka upp en grön chattbubbla i nedre högra hörnet.

Svara