Ingen surf utomlands

  • 15 August 2021
  • 3 svar
  • 328 visningar

Hej, jag har ett abonnemang hos er (07xxxxxxxx) jag är utomlands men jag kan inte surfa, jag kan bara ringa men det går i te att använda surfen, behöver verkligen hjälp för jag har massa mail som jag måste skicka, har varit utomlands i 4 dagar nu men surfen kan i te används än… försökte kontakta er via facebok sidan men ni svara inte, JAG VILL HA HJÄLP MED DET HÄR 

hoppas på snabbt svar ifrån er 

 


3 svar

Användarnivå 4
Emblem +52

Hejsan @Huda Muwaffaq!

Tack för att du skriver in till oss!

Förstår att det är frustrerande att ditt abonnemang inte fungerar som det ska! Jag har tagit en koll på ditt abonnemang och hittade mycket riktigt ett fel i ditt abonnemang som gjorde att du inte kunde använda surfen. jag har nu åtgärdat felet och startar du om telefonen så ska det fungera snarast. 

Har du fortfarande problem behöver du kontakta våran support så hjälper vi dig vidare.

Du hittar dem här:

Mail: hej@vimla.se

chatt: vimla.se/kontakt (vardagar mellan 9-16).

Hej! Jag är i Frankrike och har exakt samma problem! Surfen fungerade första dagen men nu fungerar inte surfen alls och detsamma gäller min sambo och bror som och kör vimla. 
Vänligen hjälp mig omgående med detta.

Med vänlig hälsning, John 

Användarnivå 4
Emblem +52

Hej! Jag är i Frankrike och har exakt samma problem! Surfen fungerade första dagen men nu fungerar inte surfen alls och detsamma gäller min sambo och bror som och kör vimla. 
Vänligen hjälp mig omgående med detta.

Med vänlig hälsning, John 

Hejsan!
I det fallet är det bara att kontakta vår support så hjälper de dig mer än gärna vidare!

Du hittar dem här:

Mail: hej@vimla.se

chatt: vimla.se/kontakt (vardagar mellan 9-16).

 

/Emma@Vimla!

Svara