Ingen service

  • 28 februari 2020
  • 1 svar
  • 0 visningar

Sen 1 vecka tillbaka , så svajar Internet, får fel meddelande att kontrollera min Internet koppling, senaste 2 dagarna så funkar det inte alls , typ 10 min per dygn

Har skrivit till er .minst 10 gånger nu utan svar

Hoppas verkligen ni inte drar månads avgiften nu för något man inte ens har ?


1 svar

Emblem +6

Hej @Maria-Mc-Dermit

Beklagar senare svar!

Jag hittar inget som ska påverka att du får sämre internet så detta behöver felsökas.

Du behöver ta reda på om det bara sker hemma, eller oavsett plats (alltså om du är några km från hemmet).
I fall det enbart gäller med 4 G nätet eller om du surfar på 3 G också.
du får mer än gärna även testa ditt sim kort i en annan mobil så vi vet om det följer med sim kortet eller beror på din mobil.

Kika på ovan och hör av dig till vår support därefter!

Mvh









Svara