adress -

  • 7 juli 2015
  • 8 svar
  • 67 visningar

HEJj igen Vimla!

Jag undrar om ni finns på Katarinav. på Söder...

 

mVH

 

aHMRA


8 svar

Användarnivå 5
Emblem +4

Hej @Ahmra! Vi har inga butiker utan vår support är helt och hållet online. Är det något du behöver hjälp med?

Hej igen,

tack snälla Peter. Ledsen att jag besvärar..... Min första betalning kunde inte genomföras, eftersom registreade bankortet blivit spärrad. Banken har hjälpt mig att beställa nytt, som det verkar, men jag har inte fått det än...

Mvh

 

Ahmra

....men det verkar ordnat sig,.. femtusen gånger ack.../ Mvh

Användarnivå 5
Emblem +4

Du besvärar inte och jag är glad att det löste sig :)

Hej igen snälla ni alla,

jag fått ny kort och meddelande:

GLÖM INTE ATT

AKTIVERA DITT KORT!

Läs hur du gör på kortförsändelsen eller på

nordea.se/aktivera

 

Med vänlig hälsning

 

Ahmra

Hej.kan du skicka simkortet till den här adressen

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Användarnivå 6
Emblem +13

Hej.kan du skicka simkortet till den här adressen

XXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Man behöver ta kontankt med Vimlas kundtjänst i sådana frågor:

https://vimla.se/kontakt/

Användarnivå 2
Emblem +16

Hej @Hossein 

Då detta är vårt offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut vill jag be dig kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter så att vi ska kunna hitta ditt abonnemang och därefter hjälpa dig.

Svara