• Yrjan Lundberg Teknisk Support

    @Borjeg sa i [Vilket är rätt? Appen eller Mitt VImla?](/post/16949):

    >

    I snart ett par månader har jag haft olika uppgifter på appen och på Mitt Vimla.

    Jag har skickat mail till supporten: Inget svar på en månad.

    Jag har chattat med supporten. "Jaha, men så ska det ju inte vara. Jag skickar vidare frågan till teknikerna."

    Hur 17 ska man kunna lita på en organisation som tycks ha brakat och inga som helst synliga tecken på att de gör nåt?

    Jag har skrivit det förr, Vimla var en mycket bra idé, synd att de inte lyckats genomföra den. Rent praktiskt fungerar ju mobilen, men det beror ju enbart på Telenors system. Inget som har med Vimla att göra tycks fungera längre.

    MYCKET TRÅKIGT att det skulle sluta så här! Nu måste man ju varna alla de man tidigare försökt värva. Pinsamt.