• Ylva Rinaldo Teknisk Support

    Hej igen@Vimla_Felix

    Ja mitt nummer slutar på 645. Hade ingen aning om att mitt uppgraderats, har inte fått nån info om det. Då får jag gå in och ändra på inställningarna för MMS! Tack för hjälpen :)

  • Ylva Rinaldo Teknisk Support

    Jag har fortfarande inte fått något sms om nytt simkort. Har försökt ett otal gånget beställa ett nytt på Vimla, men får bara felmeddelande "Något gick fel-du har redan verifierat din adress". Sedan mitten på februari kan jag inte längre skicka eller ta emot mms. Har mailat er för en vecka sen i samma ärende, utan att få svar. Vill gärna ha hjälp med detta!!

    //Ylva

  • Ylva Rinaldo Teknisk Support

    Sedan den 18 februari kan jag inte längre ta emot eller skicka mms. Varför?? Har inte ändrat på några inställningar i telefonen.

    Jag har inte bytt till Vimlas nya sim-kort 2.0. Har en samsung s8.