• Viktor_Vimla Teknisk Support

    @Jan-Garry-Blom


    Just nu så har vi interna problem som gör att just välkomst mail inte skickas ut. Ditt simkort är dock påväg och bör dyka upp vilken dag som helst.


    /Viktor

  • Viktor_Vimla Abonnemang

    @Joar-Warholm


    Ber om ursäkt för strulet! Om du testar ringa ett samtal om 5 minuter så kommer det fungera för dig.


    /Viktor

  • Viktor_Vimla Betalning/Faktura

    @Asawi @Jan-Sjöberg


    Debiteringen motsvarar kostnaden för uppgraderingen av datanivån som ni har genomfört via Mitt Vimla. Datanivån fick ni tillgänglig direkt.


    Någon debitering för nedgradering sker nämligen inte.


    Vi valde dock under den här perioden att inte debitera fullpris vid uppgraderingarna eftersom vi väntade att många skulle ske, därav så betalar man istället endast för de dagarna som är kvar i månaden. Precis så som det vanligtvis är för uppgradering till fria samtal/meddelanden.



    Edit: Gällande datamängden 4.2 så kommer det rättas till nu efter månadsskiftet.

  • Viktor_Vimla Teknisk Support

    @Borjeg sa i [Kan inte ändra mitt abonnemang](/post/16470):

    >

    Jag har tvångsflyttats till obegränsad pott och minsta datapott.

    Du menar då att jag inte kan göra något åt det, eftersom det ska göras före detta månadsskifte.


    När du tar bort pausningen på ditt abonnemang så har du möjlighet att ändra. Om det skulle påverka dig negativt på något sätt så är du välkommen att kontakta vår support vid de tillfället.


    /Viktor

  • Viktor_Vimla Teknisk Support

    @Borjeg


    Eftersom ditt abonnemang är pausat så kan du inte genomföra några ändringar på Mitt Vimla. Så har det alltid varit och kommer alltid att vara. Om du vill genomföra några ändringar så behöver du först ta bort pausningen.

  • Viktor_Vimla Buggar

    @Gunnar


    Snyggt fångat! Ser till att det ändras imorgon!


    /Viktor

  • Viktor_Vimla Buggar

    @Fredrik-Clettborn


    Vi har en ny version som skulle gått ut av appen idag, vi planerar en ny release under morgondagen och då ska det gå att logga in igen.


    Ber om ursäkt för strulet!

  • Viktor_Vimla Allmänt

    @Sha11e


    Det kommer vara på det här sättet en period(några månader) nu, med tanke på migreringen som pågår.

  • Viktor_Vimla Allmänt

    @Lidback


    Om du skickar ett mail så kommer vi hinna hantera ditt ärende, det är en vecka kvar tills månadsskiftet! :)


    /Viktor

  • Viktor_Vimla Allmänt

    @Lidback


    Det är 100%, just nu under migreringen så vill vi öppna upp den möjligheten för alla. Eftersom man kanske vill ha en högre surfnivå istället för fria samtal och meddelanden.


    Vi planerar att ni kan börja ändra era egna abonnemang innan månadsskiftet.


    /Viktor