• Uffe Betalning/Faktura

    @Viktor

    Ja Jag lyckades betala,inte med hjälp från er

    Kan verkligen inte se anledningen till att byta ut nåt som fungerar mot nåt som är helt makalöst dåligt/krångligt/opålitigt o i vissa fall omöjligt.

    Förut,innan ni räckte ut fingret till oss gick betalningarna hur smidigt som helst

    Vem tog det beslutet!?

  • Uffe Betalning/Faktura

    @Borjeg

    svaret från "kundtjänst" som inte finns var att vet inte,prova dig fram. medd. gärna om du lyckas så vi kan säga till andra kunder som vi sabbat för

  • Uffe Betalning/Faktura

    @Petter

    Jag ger upp! (Vem ansvararar för Vimla?)

    får väl byta till nån operatör som kan ta betalt. Synd,det funkade utmärkt tills nån tyckte att om vi lejer bort faktureringen behöver vi göra ännu mindre så får kunderna ta den skiten med idiotstället vi anlitade istället. Vem tar dessa fatasktiskt dåliga besluten? Den som står ansvarig för det borde fått sparken vid det här laget,men det kan vi nog glömma,hen sitter väl o tjänar mer på att göra mindre. Förstår att ni inte tar samtal,(tlf.operatör!?) då hade era dagar gått åt att försöka förklara hur man ska kunna betala! och varför ni förstör nåt som funkar bra!

  • Uffe Betalning/Faktura

    @Petter

    Jag har skrivit ett långt inlägg.men får inte lägga ut det för sidan säger att jag inte får skriva "tre bokstäver" inget direrkt grovt ord.har gått igenom texten flera ggr,det står inte det ordet nånstans!!! det funkar väl lika bra som resten av "administrationen"

  • Uffe Betalning/Faktura

    @TobbeSthlm

    Ja det kanske går,huvudsaken verkar ju vara att det ska va riktigt jäkla bökigt.

    Man undrar om de vill ha kunder "medlemmar" överhuvudtaget,verkar inte så

    Bara kolla forumet 9 av 10 ärenden handlar om att vimla inte kan ta betalt. Pinsamt!

  • Uffe Betalning/Faktura

    @Petter

    Det går inte att skaffa ett sånt kort om man är i nån av de situationer jag beskrev ovan så nekas man ett sånt kort (jag har försökt)

    Maestro kort från swedbank som jag har,det är inget riktigt kort enligt er,fast det går bra o betala med överallt annars!

    Så, Nej jag vart inte hjälpt av "svaret"

  • Uffe Betalning/Faktura

    @Michael Det går inte att skaffa ett sånt kort om man är i nån av de situationer jag beskrev ovan så nekas man ett sånt kort (jag har försökt)

    Maestro kort från swedbank som jag har,det är inget riktigt kort enligt er,fast det går bra o betala med överallt annars!

    kolla upp fakta innan du ger förhoppningar

  • Uffe Betalning/Faktura

    @svenerikolsson

    Håller med fullständigt. Klarna är Kass! Riktigt jävla kass!!!

  • Uffe Betalning/Faktura

    Det går inte byta betalmetod.Och om du har betalningsanmärkning,pågående skuldsanering eller dylikt är enda sättet att betala först efter man fått sms om att vimla inte kunde ta betalt, då får man skapa ett e-kort (nytt varje månad) o fylla i de uppgifterna!


    bra jobb där med o göra det lätt för oss abbonenter. INTE!!!

  • Uffe Betalning/Faktura

    @joja98

    Det går inte byta betalsätt för mig heller! Det enda som går är att byta kort nummer!