• Tony Eliasson Teknisk Support

    Och ibland kommer dem i klump om typ 25 samtidigt få man försökt flera gånger.

    Just nu ska jag installera en annan. Mobil men omöjligt då jag inte får sms koden 😂😂

  • Tony Eliasson Teknisk Support

    Hej alla.. 😊

    Bara jag som har problem medatt få sina säkerhetssms från Google?

    Felet kan naturligtvis ligga hos dem men detta har skett så många gånger just efter jag bytte till vimla därför jag fråga.

    Stod nåt om att operatören kan ha spärrat såna sms av misstag?


  • Tony Eliasson Teknisk Support

    Tyvärr samma problem där. Tack för tipset ändå.. 😊 @Asawi

  • Tony Eliasson Teknisk Support

    När jag ringer så försöker den ca 1, 2 minuter tills det kommer ett meddelande "mobilt nätverk ej tillgängligt". När folk ringer mig så händer absolut ingenting. Inga signaler eller något.

    Så varken samtal ut eller in.

    SMS och data fungerar.

    Har chattat med er men har inte fått någon lösning.

    Är 4de gången detta händer sen bytet till 2.0.

    Jag är BEROENDE av samtal i mitt jobb så detta är ohållbart

  • Tony Eliasson Teknisk Support

    Bara jag som inte kan göra utgående samtal??

  • Tony Eliasson Vimla 2.0

    Håller med.. Kan inte riskera att vara utan mobil i mitt jobb mer alltså @Spotify

  • Tony Eliasson Vimla 2.0

    Behövde starta om för samtal men sms kom av sig själv

  • Tony Eliasson Vimla 2.0

    Hoppas alla får tillgång till siba simkort riktigt nu. Mitt fungerar fortfarande efter jag skrev sist iallafall @Andrew-Miskimin

  • Tony Eliasson Vimla 2.0

    I skrivande stund så fungerar alla funktioner för mig. Får se om det kvarstår eller blir problem igen. Återkommer.. 😊

  • Tony Eliasson Vimla 2.0

    Jag vet. Priser och datamängd är bra hos vimla men när man är så beroende av fungerande operatör blir man less. Dem skulle onekligen väntat med det nya uppgraderade simkortet. Har massa sparad data så avvaktar lite med att byta operatör om dem nu löser detta relativt snart annars går jag över till annan för detta går inte @Peter-Arrhenius