• Tigern Betalning/Faktura

    Samma fel har inträffat säkert 10 gånger för mig. Varje gång blir det samma idiotfel. Vet inte vilka de är som är störst klåpare - Vimla eller Klarna? Frågar man de ena säger de att det är de andra det är fel på och att man ska kontakta dem och vice versa. Idioter båda två. Fixa det här nu!

  • Tigern Betalning/Faktura

    Det går inte att betala fakturan för februari. Den finns inte på Klarna när jag loggar in där.


    Det går heller inte att ändra betalmetod. När jag försöker betala kommer det bara upp "Registrera ett betalkort". Jag vill INTE använda betalkort, jag vill använda faktura. Jag har provat både på desktop och appversionen av Vimla. Det är likadant.

  • Tigern Betalning/Faktura

    @MikaelE Det verkar oklart när det där nya betalsystemet är färdigt :/


    Hur gör man det via klarna?

  • Tigern Betalning/Faktura

    Går det inte att ha AutoGiro?

  • Tigern Betalning/Faktura

    Hej

    Hur ändrar jag så att betalning dras automatiskt från mitt konto varje månad, istället för att man måste gå in och betala varje faktura manuellt varje månad?

    Mvh

  • Tigern Abonnemang

    Står att chatten ska vara öppen 9-17. Måste alltså använda arbetstid. Nu är dessutom klockan efter 9 och chatten är ändå stängd.

  • Tigern Abonnemang

    Ingenting på morgonen, och inte heller på kvällen. Dålig service.

  • Tigern Abonnemang

    Detta är mycket irriterande, jag har kontaktat Vimlas support men inte ens fått svar.

  • Tigern Abonnemang

    Jag fick meddelande om att jag måste betala en faktura i tid annars stängs mobilabonnemanget av. Sista betalningsdagen hade då inte gått ut. Jag betalade med direktbetalning med kreditkort. Sedan stängdes mobilabonnemanget av ändå. Nu går det inte att ringa eller ta emot samtal, skicka eller ta emot sms.

  • Tigern Utomlands

    @Michael utmärkt, tackar!