• Terese Eriksson Teknisk Support

    Ja det är konstigt för Vimla säger ju att sim kortet redan är aktiverat så vad är eg problemet? Är det att det måste aktiveras igen eller? Kan inte Vimla bara ha bättre koll att de är aktiverade innan de skickas ut?!

  • Terese Eriksson Teknisk Support

    JAAA det funkar nu äntligen! Tack!

    @Viktor_Vimla

  • Terese Eriksson Teknisk Support

    Hej! Näe en annan plus har testat i olika 😯

  • Terese Eriksson Teknisk Support

    Hej fick mitt nya simkort idag pga fick telefonen stulen MEN det fungerar inte!! Det är som att telefonen inte märker av att det är ett simkort i alls. Nät jag provar ringa ut säger den att det inte finns nåt nät el liknande. Telefonen är inte operatörslåst och har provat i olika telefoner. Har väntat flera dagar på.nya simkortet och har ingen lust att vänta till på måndag! Vad ska jag göra??