• storm72 Abonnemang

    Hejdå Extradata 😢

  • storm72 Teknisk Support

    Vilken ska du byta till ?

    @John-Biscevic sa i [eSim kort](/post/37001):

    >

    Aj vad trist att eSIM inte finns ute eller ens är på gång :(

    Vi har väntat väldigt länge på det, men dessvärre lutar det mot att byta operatör

  • storm72 Teknisk Support

    @Sven


    Jasså, kanske var innan.

    De försöker vara "ungdomliga" men Vimla är inte i närheten av Hallons marknadsföring och sammarbete med andra som t.ex COOP

  • storm72 Teknisk Support

    @Thyllz

    Alltså bara de större dyrare operatörerna.

    De jag försöker säga är att om eSim är prio 1 får du nog betala för det. Får Vimla sedan eSim borde de vara smidigt att flytta tillbaka om du känner för det.

    Jag vill inte betala för du och några få andra vill ha eSim


  • storm72 Teknisk Support

    Har Comviq, Hallon eller Fello esim? Om inte så gissar jag att du tagit fram en ETA för det, nått du kan dela med dig av?


    @Thyllz sa:

    Jag tycker det är rimligt att fråga om status, speciellt på en feature som hos andra operatörer inte längre ens är en nyhet utan en självklarhet. Mitt behov för e-sim har ökat senaste månaderna och jag börjar undra, kommer vimla någonsin släppa e-sim?
    Kan vi få en ETA, eller åtminstone någon typ av förklaring på varför det dröjer?
    I övrigt är jag supernöjd med Vimla och vill helst stanna kvar, men utan möjlighet till e-sim blir det svårt över tid.

  • storm72 Allmänt

    @S.L

    Trustpilot:

    Telia 1.6

    Telenor 1.3

    Hallon 2.1

    Vimla 3.1


    Tror de bara är så att människor har en tendens att lägga mer tid och kraft på dela med sig av vad som är dåligt.

  • storm72 Allmänt

    Forumet verkar inte spegla vad Vimlas kunder tycker i allmänhet. Grattis till en 3e plats 😀

    http://www.kvalitetsindex.se/mobilbranschen-2019/

  • storm72 Teknisk Support

    While (Vimla!=inte har esim som alla frågat om i 2 år) {
    if (Fråga=="När kommer esim?") 
    {
       cout << "Läs allt i denna tråd och ställ inte samma fråga 100000000000 gånger";
        return 0;
    }}
    
    

  • storm72 Betalning/Faktura

    @Patrik-Lundberg


    Gissar på att de vanliga, kaos i början av månaden. Finns inte en siffra som stämmer de första 10-15 dagarna. Brukar fixa sig sen

  • storm72 Allmänt

    @borgus

    Du jagar fel som inte finns. Vimla, Hallo osv faller under kategorin MVNO och såklart är det där vi utgår ifrån med ordet "operatör". Du ringer inte precis Huawei om du har dålig hastighet på 4G eller Sykes om du inte är nöjd med Telenors kundtjänst.