• Stephan Horste Betalning/Faktura

    Har fått faktura, Men Varför ska jag betala för en tjänst som inte fungerar ( 2.0). Har varit utan nät i mer än tre veckor

    Och ni förväntar bara att jag ska betala, och går inte att få tag i någon ansvarig att tala med.

    Det är uruselt skött

    Inga svar och jag är uppenbart inte ensam

    Trött kund Stephan Horst

  • Stephan Horste Nummerflytt

    Uttryckte mig lite slarvigt, det är mitt nummer som jag fått av vimla och betalt alla räkningar för under hela tiden.

    Vimla har dessutom skickat ut 2.0 till mig och min adress.

    Skulle vara intressant att veta vem som som står för mitt nummer om det inte är jag som får alla nya simkort, kan kolla min kvarvarande surf ochbetalar alla räkningar.

    Gick alldeles utmärkt att byta till vimla för ett par år sedan från hallon med samma nummer så det borde inte vara ett problem för mig nu helller.

    Hade gärna stannat hos vimla men nu har inte mobilsurfning fungerat på flera veckor och det funkar inte i mitt jobb.

    Med allt strul fick jag en månad gratis strax före jul men det funkar fortfarande inte så nu har jag tröttnat

    KOLLA och återkom gärna



  • Stephan Horste Nummerflytt

    1. Trött på Vimla 2.0
    2. Beställt ett nytt abonnemang på hallon men min nummerflytt vägras då mitt nummer ej finns på mitt namn.
    3. Nytt simkort kan ni skicka ut i mitt namn men inte flytta mitt nummer.
    4. Se till att svara och fixa detta