• Steffy Teknisk Support

    Hej @Ida_Vimla har försökt få kontakt med er flera gånger denna månad utan svar.

    Ni måste lägga till mer surf! Jag har redan uppgraderat mitt abonnemang en gång denna månad för att jag inte ska stå utan surf efter att all surfpott tappats bort. Vänligen lägg till mer surf snarast.

    Mvh

  • Steffy Abonnemang

    @Ida_Vimla alltså ni måste verkligen lägga till mer surf till mig. Nu börjar det ta slut. Jag har redan betalt för att uppgradera mitt abonnemang en gång denna månad för att inte en morgon sitta utan och vill inte behöva göra det en gång till. Har faktiskt betalt för det här tidigare och har en stor surfpott som bara försvunnit nu. Frustrerande att inte få svar ifrån er eller någon åtgärd.

  • Steffy Abonnemang

    @Ida_Vimla äntligen svar! Första mailet som skickades till er var 31 augusti kl 19.01. Andra mailet skickades 10 september kl 17.41 från mail adress X. Osäker på vilken mail adress som är kopplad till detta konto då jag har mammas abonnemang på min mail adress också. Adressen som är kopplad till detta konto Y och det nr som finns där är det abonnemang som surfen är borta på. Nu uppgraderade jag mitt abonnemang eftersom min surf började ta slut. Förväntar mig bli återbetald för det då.


    Edit: Tagit bort två mailadresser. /Mo

  • Steffy Teknisk Support

    Har gjort en anmälan till ARN nu @Susanne-Christensen hoppas det hjälper.

  • Steffy Teknisk Support

    @Ida_Vimla nu uppgraderade jag mitt abonnemang till 6 GB eftersom jag såg att jag bara hade drygt 300 MB kvar. Det hoppas jag att jag får kompensation. Plus min surfpott tillbaka.

  • Steffy Abonnemang

    Uppgraderade mitt abonnemang till 50 GB i juni och vid månadsskiftet var det något fel så all min pott försvann och jag stod en morgon utan surf med en telefon som i princip var helt död. Var i kontakt med er via chatten då och det skulle åtgärdas. Inget hände. Jag tog kontakt igen via chatten och det skulle återigen åtgärdas och jag fick extra surf för att klara mig. Nu börjar min surf ta slut. Har under 1 GB kvar och inget svar från er. Jag mailade er 31 augusti och har påminnt igen om obesvarat mail 10 september och fortfarande inget svar. Vill ha svar snarast. Er chatt funktion fungerar inte och är avstängd till slutet av månaden.


    Lägg tillbaka min surf genast eller så byter jag operatör. Jag vill inte riskera att sitta utan surf. Valde er som operatör av den anledningen.

  • Steffy Teknisk Support

    Har samma problem @Susanne-Christensen. Har mailat flera gånger och inte fått svar svar på snart två veckor. Det blir dags att byta operatör. Inte rimligt att betala för något man inte får. Tips är att anmäla till ARN (Allmänna Reklamations Nämnden).

  • Steffy Abonnemang

    Är det här möjligtvis en tilläggstjänst? Det funkar inte alls fast jag väljer den funktionen i tfn.

  • Steffy Abonnemang

    @Spotify jag har valt det förr, men fungerar ändå inte.

  • Steffy Abonnemang

    Märkte nu att det valet hoppar ur vid omstart av telefon. Tänkte pröva starta om ifall det var därför den inte ville ta det funktionsvalet, men så var det inte heller. Några förslag på vad jag ska göra?