• soulsid Betalning/Faktura

    Hej,


    Se nedan medellande som visas när jag logga in Mitt Vimla:

    Din kommande autogirodragning görs den 1 mars 2017.

    Att betala:

    0,00 kr

    Det verkar vara en bugg i era system. Nu har jag lite svårt att lita på alla andra information som visas som saldot till exempel...

    Vimla, kan ni berätta vad som är fel och vad som är rätt?


    Tack

  • soulsid Teknisk Support

    Tack för svar, jag har ny bytt själv mitt abonnemang. Och det ser bra ut.


    Om det var det som krävdes, det vore bra att informera nya kunder vid beställning eller i brevet som följer med chipet att man ska ändra själva i inställningarna för att få det man bestälde.

  • soulsid Teknisk Support

    Hej,

    Jag är ny kund oss er och beställde en 4GB data abonnemang genom en tipslänk på er hemsida.

    När jag loggar in på "mitt Vimla" sidor, den visar en 2 Gb data abonnemang,varför?

    Om jag ändrar själv till andra abonnemang hos er behåller jag min tipsrabatt och den 3 månader halva priset?

    (Jag fick tips länken från min fru som är också ny kund och har samma problem och fick fel abonnemang...). Är det nagonting fel med er system?

    Jag skickade samma fråga på mail och fick inga svar in 3 dagar... Lite tråkig start med er tjänst tyvärr.


    Tack för svaret