• Shahram Mohseni Idéer

    Hej! Jag håller med Marcus! :) @Marcus-Nilsson

  • Shahram Mohseni Teknisk Support

    Tack Ida! Detsamma :)

    @Ida_Vimla

  • Shahram Mohseni Teknisk Support

    Jag fick två SIM-kort från Postnord idag efter en vecka väntetid! Uppenbart är det en kännetecken att problemet ligger hos Postnord. Jag är nöjd i alla fall med anledning att Vimla har erbjudit mig kompensation. Men jag hoppas att Vimla lyfter fram det här med Postnord och förbättrar tjänsterna. @Shahram-Mohseni

  • Shahram Mohseni Teknisk Support

    Efter 3 försök under en månad har Vimla inte lyckats att leverera mitt SIM-kort till mig ens med rek-post!!! De skyller på Postnord och Postnord skyller på Vimla! Jag är trott och besviken. Tog det inte 3-4 dagar skulle jag återkomma till min förra operatör.

    Artiga, tålmodiga och hjälpsamma personal men slarvigt system tyvärr!