• Sedat Koyuncu Betalning/Faktura

    Hej, Jag var tidigare kund hos telenor och de erbjöd mig vimla gratis i tre månader, eftersom ni är deras dotterbolag osv osv. Nu har jag ändå fått en faktura som ska vara betald denna månad på nummer 07********. På det andra numret 07********* har jag fått en faktura på 260kr-10kr den 1/2/2017. 23/12 december skedde porteringen via Telenor kundservice (det var dit jag ringde och de ordnade det). 3 Månader och porteringen gjord via Telenor kundservice.

    Jag har ringt Telenor kundservice nyligen och de säger att jag ska vända mig till er. Kan ni ordna detta?

    Jag har ett inlogg på Vimla.se men där kan jag bara se 1 utav mina 2 nummer 07********, hur ska jag kunna titta på det andra?

    Mvh Sedat Koyuncu

    @Petter


    EDIT: Tagit bort telefonnummer