• sazina Betalning/Faktura

    Tack för ditt tydliga tips/svar. Kortuppgifterna är uppdaterade.

  • sazina Betalning/Faktura

    Hej!

    Vimla säger att de kommer att säga upp mitt abonnemang pinom ett par arbetsdagar ga obetalda fakturor hos Klarna.

    När jag loggar in på Klarna står det klart och tydligt "Just nu har du inga fakturor att betala" och det har det stått sedan 2016-08-23 då jag senast använde Klarna för en betalning.

     

    Vimla, vad är det här? Om ni inte fakturerar mig, hur förväntar ni er då att jag ska betala. Jag förväntar mig att ni inte stänger av mitt abonnemang utan att ni omgående istället går igenom era faktureringsssrutiner och säkerställer att de fungerar.

     

    Om ni vill ha betalt från mig får ni börja sända fakturor istället för hotmeddelanden om att ni ska säga upp mitt abonnemang.

     

    Vänliga hälsningar
    Christian Dingwell