• Sara Brolin Abonnemang

    Har nu fått tag i kundsupport via chatten. Dem säger att dem skickar ut ett nytt simkort 23/1, som bör komma inom 2-5 arbetsdagar. Blev även lovad en rättvis och bra ersättning för detta. Nu är det bara att se hur detta hanteras och se om det som lovats hålls, för att jag ska fortsätta vara kund hos Vimla.

  • Sara Brolin Abonnemang

    Hej!

    Har precis bytt operatör från tele 2 till vimla och gjorde en beställning i torsdags alltså 12/1-17.

    I min beställning var tidigaste datumet att välja när flytten skulle ske den 18/1-17. Jag valde då den tidigaste tiden i full tron om att Vimla inte ger ut en tid så att man sedan står utan telefon att kunna ringa med.

    Nu står jag utan telefon att kunna använda då mitt tele 2 abonnemang är uppsagt och inget simkort från Vimla är hemskickat.

    Hur kommer det sig?

    I eran info på hemsidan står det att det kan ta 3-5 arbetsdagar att få hem simkortet, hur kommer det då att ni lägger upp ett förslag på förflyttningsdatum som inte är inom denna tidsmall? Det har nu även gått 6 arbetsdagar och har inte fått något simkort hemskickat.

    Vilken slags ersättning kommer jag nu att få för detta?

    Mvh

    Sara

    Ny kund hos Vimla