• rymdfarkost Abonnemang

    @Borjeg

    Skulle inte påstå att den är gömd. Den finns där man bör förvänta sig: på Kontakt-sidan. Det behöver inte alls vara bakvänt om det innebär kortare kötid. En liten kundtjänst är förmodligen en del i att Vimla kan erbjuda låga priser. Du frågade vad vitsen med det var och jag försökte ge en förklaring.

  • rymdfarkost Abonnemang

    @Borjeg

    Vitsen är väl förmodligen att chatten inte ska bli överbelastad. Risken med att ha den alltför synlig är att andelen simpla frågor som går att söka sig till på Support-sidan ökar. Det medför i sin tur att de som behöver hjälp i andra ärenden får vänta.

  • rymdfarkost Betalning/Faktura

    Du behöver bara öppna upp Nordea-kortet för "alla internetköp" när du registrerar kortet hos Vimla. Detsamma gäller för andra tjänster med återkommande dragningar som t.ex. Netflix eller Spotify.