• Roger Johansson Teknisk Support

    Jag har en inte gjort slut på min surf eller gjort någon ändring av mitt abonnemang men har sedan en vecka tillbaka bara kunnat surfa i sniiiigelfart. Varit i kontakt med supporten ett flertal ggr. De har testat att starta om mitt abonnemang utan framgång.

    Väntar på ett nytt simkort i morgon.

    Men helt plötsligt idag så kom 4G tillbaka på efter att ha varit borta ca 1 vecka.

    Haft samma problem några de senaste veckorna men 4G har då bara borta upp till ett dygn.

    Har svårt att tro att det är mitt simkort som är problemet. Misstänker starkt att Vimla fortfarande har en hel del buggar i sin plattform Vimla 2.0.

  • Roger Johansson Teknisk Support

    Låste min telefon på 3G nätet och då fungerar inkommande och utgående samtal.

  • Roger Johansson Teknisk Support

    Samma här. Inkommande samtal blir bara ett röstsvar ngt i stil med " personen med anknytning ....." Utgående samtal fungerar.

    Började i fredags. De övriga i familjen har inte Vimlas nya simkort och det fungerar utmärkt.

    Hade på känn att det skulle vara barnsjukdomar med Vimla 2.0. Bytte därför bara i simkort i min mobil och tur var ju det.