• Robin Maddock Abonnemang

    Tack för era råd! Jag var kanske otydlig. Min mammas första tanke var att flytta över sitt kontantkortsnummer men hon har sedan dess ändrat sig. Nu är hon helt inne på att byta till ett nytt nummer. Abonnemanget skaffades på torsdagskvällen på Vimlas hemsida, inget SIM-kort har ännu levererats och frågan gäller möjligheten att påverka val av det nya numret när den delen av processen redan passerats.

    Jag får helt enkelt kolla med Vimlas kundtjänst på måndag om det ännu finns någon sådan möjlighet.

  • Robin Maddock Abonnemang

    Min mor öppnade ett Vimla-abonnemang igår. Initialt tänkte hon portera sitt gamla nummer men har ändrat sig. Det gamla är ett kontantkort som inte är registrerat vilket gjorde att numnerflytten ej godkändes.

    Hon har nu bestämt sig för att inte gå vidare med att lösa den frågan (vilket skulle vara möjligt) utan välja ett nytt nummer.

    Men i detta skede har hon passerat möjligheten att välja nummer. Hur ska hon göra för att påverka vilket det nya numret blir?