• Peter Ekhagen Abonnemang

    Jag har oxo förlorat 25gb, men ingen hjälp trots ivrigt mailande. För chatten är ett skämt. Tråkigt inget som jag törs rekomendera längre

  • Peter Ekhagen Teknisk Support

    Hej!

    Nu börjar jag bli riktigt trött på er ovilja att svar på mail. Er chatt är nästan omöjlig att hitta och lyckas man så funkar den inte. Nu vill jag att du besvarar samtliga mina mail ang er borttagning av min data surf. Behöver också veta om jag nedgraderar mej försvinner även då datasurfen?

    Men som sagt, SVARA MEJ NU

  • Peter Ekhagen Teknisk Support

    @Peter-Ekhagen

    Kan du svara mej snarast varför jag bara har 56gb när jag har köpt 100gb och inte förbrukat något.

  • Peter Ekhagen Teknisk Support

    Jag får oxo upp att nästa faktura är på 415,34? Den bör vara på 300:- vad har gått fel

  • Peter Ekhagen Teknisk Support

    Har ändrat till 100gb/mån, men får bara 75gb/mån. Hur kommer det sej

  • Peter Ekhagen Teknisk Support

    Kan jag få ett besked snarast

  • Peter Ekhagen Teknisk Support

    Men du har ju chatten här? Kan du vara snäll och kolla så att kortet inte är avstängt, eller att något har hänt med det. Jag måste få ordning på detta

    då det bla bevakar ett larm

  • Peter Ekhagen Teknisk Support

    Kolla tidigare mail. Tacksam för koll av detta snarast.

  • Peter Ekhagen Teknisk Support

    Ni har alltså inte stängt simkortet av misstag? Får ni kontakt

  • Peter Ekhagen Teknisk Support

    Mitt simkort sitter i en router på annan plats och har tappat kontakten. Den bevakar bla ett larm, kamera samt en värmeanläggnig. Jag får ingen kontakt, vad har hänt. Telnr xxxxxxxxxx. Svar önskas assap