• Peter Ekhagen Teknisk Support

    Kan jag få ett besked snarast

  • Peter Ekhagen Teknisk Support

    Men du har ju chatten här? Kan du vara snäll och kolla så att kortet inte är avstängt, eller att något har hänt med det. Jag måste få ordning på detta

    då det bla bevakar ett larm

  • Peter Ekhagen Teknisk Support

    Kolla tidigare mail. Tacksam för koll av detta snarast.

  • Peter Ekhagen Teknisk Support

    Ni har alltså inte stängt simkortet av misstag? Får ni kontakt

  • Peter Ekhagen Teknisk Support

    Mitt simkort sitter i en router på annan plats och har tappat kontakten. Den bevakar bla ett larm, kamera samt en värmeanläggnig. Jag får ingen kontakt, vad har hänt. Telnr xxxxxxxxxx. Svar önskas assap

  • Peter Ekhagen Teknisk Support

    Japp kortet har funkat i routern tidigare. Routern är köpt i juli -18 och funkar problemfritt tillsammans med Tele2 kort.

    Fabriksåterställd nu, men tyvärr ingen skillnad. Routern vill ha en uppdatering, men det går inte för att den tror inte

    att den har kontakt med nätet.

    Felet verkar ligga hos Er och jag vill ha hjälp med detta snarast

    //Peter

  • Peter Ekhagen Teknisk Support

    jo jag såg det, när jag sätter i kortet i routern så är det inga problem med något lösen ord. Det STORA problemet är att det verkar inte stabilt.

    Det står "Internet är ev. inte tillgängligt" Sätter jag in ett Tele2 kort, så går det utan problem. Jag har en TP link MR400 router

  • Peter Ekhagen Teknisk Support

    jag har även problem med att "Internet är ev. inte tillgängligt" är det en inställning hos Er som är fel. Tacksam om ni kontaktar mej på 07x-xxxxxxx


    Edit: Tagit bort telefonnummer. /Mod

  • Peter Ekhagen Teknisk Support

    Jag har tills nu använd mitt sim kort i en router. När jag sätter in det i en telefon, så frågar den efter en pin kod. Någon sådan har jag aldrig lagt in, vad är koden?

  • Peter Ekhagen Teknisk Support

    Hej

    Nä det är fel, det ska vara services.telenor.se