• Per Westin Betalning/Faktura

    @mlo

    Var det dumstrut som fick bägarn att rinna över så att du var tvungen att lägga till ett onödigt "fan" i ditt inlägg? Jag skriver iaf inget anonymt som jag inte skulle kunna stå för IRL, därför är jag inte heller anonym... Mitt inlägg hade ett innehåll baserat på 93,4% fakta, se här:

    1. Urdåligt med emailfakturor (exempel, frugan har inte ens har fått någon för feb)

    2. Ändrad betallösning till det sämre (ja, faktum typ just nu iaf)

    3. Nej, det är inte svårt att fixa e-faktura och Vimla har sagt att det är på gång hur länge!? (nej, det är ingen ny fluga, det är faktiskt bara att fixa, om man vill betala för det).

    4. Förseningsavgifter är guld värt för företag (dåligt underbygt får jag erkänna för det är ju inte säkert att det är Vimlas avsikt men det är högst otroligt att du kommer undan med förklaringen att du inte fått någon faktura., "för det ska du ha koll på")

    Tror faktiskt Vimla kan ta rätt snäll och faktabaserad kritik men enligt dig så ska jag alltså paketera det på annat sätt.. Jag ska fundera på det, tills dess så förundras jag över hur gulligt det är med forumpoliser ❤ 😉

    Nu väntar jag och ser om det kommer något svar på vad som kommer i "framtiden", det vore intressant...

  • Per Westin Betalning/Faktura

    Vad håller ni på med, faktura på mail är ju som gjort för problem! Ni måste väl fatta själva att ändra betalmetod utan att ge oss en likvärdig lösning är ett förvånadsvärt dumt påhitt som borde resultera i dumstrut på. Hur svårt kan det vara att fixa fram e-faktura som alternativ? Är affärsidén att tjäna pengar på kunder som missar betalningar så är ni definitivt på rätt väg men knappast en långsiktig vinstplan. Skärpning Vimla!