• Patrikk Nummerflytt

    Hej igen. Nu har jag tröttat. Man ska inte behöva vänta i 4 veckor på svar. Jag har nu avslutat mitt abonnemang och kommer inte betala fakturan för september månad. Iom det inte går att ta kontakt med er så förutsätter jag att ni makulerar fakturan. Den kommer inte betalas.

  • Patrikk Nummerflytt

    Hej. Jag har samma problem, inget svar på mail som man skickar, och försökt med chat någon gång men omöjligt komma i kontakt med er. Är rädd för att mitt befintliga nummer försvinner. Jag beställde nummerflytt 2019-09-06 ev 2019-09-07 beroende på när det går flytta nummer. Mitt abonnemang upphör hos Tre 2019-09-06. Ni försökte flytta nummer direkt efter min beställning, och det blev nekat och skulle kontakta er. Funderar på att skippa detta nu och gå över till annan operatör.

  • Patrikk Nummerflytt

    Har löst det med Telenor nu. De stängde av abbonemang före portering och fick ingen info om det. Numret porteras om 3 dagar.

  • Patrikk Nummerflytt

    Telenor verkar ha avslutat mitt abonnemang enligt överenskommet datum, men ingen portering av mobilnummer har skett.

    Är det något hos Telenor eller Vimla som spökar? Har provat starta om mobil. Har bara fått bekäftelsebrev från Telenor att portering och avslut kommer ske men inget sms.