• oya Abonnemang

    "Du tecknade ditt abonnemang via en speciell telenorlänk, det erbjudandet gav dig fria månader i April, Maj och Juni"

    detta är beskedet jag fick från support när jag undrar var mina månader tog vägen.

     

    Utan den länken jag fick oombedd och utan förklaringar från Telenor när jag sade upp mitt abonnemang skulle jag ha gjort som brukligt är och tagit kontakt med Vimla ett par veckor innan mitt abonnemang löpte ut för att ordna med nummerflytt. Nu så använde jag denna ovannämnda länk som såg okomplicerad ut, angav min rabatt som var bättre än den som var på Vimlas hemsida. Detta ledde till att jag fyllde i startdatum för abonnemanget så som jag trodde för något simkort skulle jag inte få från Vimla förrän längre fram och kortet i och med nummerflytt inte var användbart för mig förrän det datumet jag fyllde i i min ansökan.

    Resultatet är som står ovanstående.

    Onödigt förvirrande. Massor med sparade data etc när jag hellre hade haft de fri-/rabatterademånader när jag hade planerat in det.

     

    Ville dela med mig av detta.

    Ångrar inte att jag sade upp Telenor kan jag tillägga som en parantes.

  • oya Betalning/Faktura

    är det regel eller undantag att flera veckor förflyter om man sänder e-post till Vimla support?

  • oya Betalning/Faktura

    jag är i en liknande sits. undrar vad du fick för svar. jag får ingen respons på mina mail.