• OlleS Teknisk Support

    Det har nu varit alltför många problem som tar sån tid att fixa (om det går att fixa överhuvudtaget) att man måste fundera på hur Vimla verkligen fungerar.

    De arbetar så oproffesionellt att det gränsar till ren amatörnivå. Vissa amatörer hade nog fixat det här för länge sedan om de bara hade fått rätt verktyg att jobba med.

    Eller är man bara helt ointresserade av problemen?

    Har inte Telenor någon duktig person som de kan sätta in i Vimla och få skeppet på rätt köl?

    Hur länge har Telenor råd och lust att hålla igång det här experimentet?

    Jag kan nog tänka mig att lägga några tior extra i månaden på ett system som fungerar som det ska.

    Vimla, visa nu framfötterna och få igång systemet med Vimla 2.0. I annat fall får ni se till att byta tillbaks samtliga SIM- kort till det ursprungliga.

  • OlleS Teknisk Support

    Fortfarande problem att ringa 099 och rösta i Lets Dance.

    Hur lång tid skall det ta att fixa det här? Jag börjar bli VÄLDIGT TRÖTT på det här. 2 veckor utan resultat. Jag vill ha tillbaks SIM-kortet på Vimla 1.0

  • OlleS Teknisk Support

    Kan inte rösta i Talang TV4.

    Fortfarande problem. När skall detta fixas?

  • OlleS Teknisk Support

    Jag har aktiverat utlands och betalsamtal sedan mer än 1 år sedan och har Vimla 2.0 men det går inte att ringa till Mello. Fick bara ett svar att "Numret finns inte i den privata nummerplanen".

    Varför kan det fungera för en del men inte för andra?