• Ola71 Appar

    Uppdatering verkar inte hända något


    @Alex_Vimla

  • Ola71 Appar

    Verkar inte hända något med att fixa till detta. @Alex_Vimla

  • Ola71 Abonnemang

    Buggen är fortfarande kvar, drar från nyaste datan fortfarande. Och april månads data som jag fick tillbaka är felaktigt inlagt som extra data. @Alex_Vimla

  • Ola71 Abonnemang

    Det vet jag att det brukar ta tid innan datan uppdateras.

    Men felet med att det har dragits av nya datan i stället för gamla datan har bara varit i ca en vecka.

    Vilket skulle åtgärdas så fort det går över till juni månad, lovade Alex på vimla. Det funkar nu på morgonen igen. Men inte bra att tas på nya datan natten till den 1 varje månad i fortsättningen. @mlo

  • Ola71 Abonnemang

    Värför drar ni nyaste datan först skulle ju va fixat tills idag. Dessutom har all min sparade data försvunnit förutom extra datan.@Alex_Vimla

  • Ola71 Abonnemang

    Stämmer inte alls jag fick kontakta er i chatten för att få tillbaka april månads data, och sen sparad data fliken kom så ser jag att den datan är inlagd son extra data vilket är helt fel. Fixa detta nu. Dessutom kommer jag vid månads skiftet bli av med data för att ni plockat nyaste datan först i 5 dagar. Detta vill jag ha kompensation för, @Alex_Vimla

  • Ola71 Appar

    Har samma problem.

    När fixar ni till detta, har inte hänt något på över 2 månader.

    @Alex_Vimla

  • Ola71 Teknisk Support

    Under din förbrukning av data visas stapeldiagramet konstigt. Visar 0GB 0GB 1GB 2GB 2 GB 2GB 3GB.

    Borde väl visa 0GB 0.5GB 1GB 1.5GB 2GB 2.5GB OCH 3GB.

    Sedan så tar det långtid innan förbrukning av data uppdateras.

    Senaste veckorna ligger det 2-4 dagar efter. Skulle väl uppdateras i stort sett direkt med vimla 2.0.

  • Ola71 Abonnemang

    Nej det finns ingen uppdatering för appen än till android.

    @Ida_Vimla

  • Ola71 Teknisk Support

    Jag har fått tillbaka datan . Men inte datan som man gjorde åt i april månad. som man skulle få tillbaka i kompensation.@Ida_Vimla

    loggar in till mitt.vimla.se@Ola71 -Problemet som orsakade att data försvann är fixat och ens data ska vara tillbaka för alla som blev drabbade. Visas det fel för dig fortfarande eller om du saknar data fortfarande så kontakta vår support så