• Ola71 Teknisk Support

    Fick hjälp av Erik i chatten tyvärr varade det bara en timma nu är allt borta igen och lyckas inte få i gång det igen. @Mimmi_vimla

  • Ola71 Teknisk Support

    I går och i dag har jag inget tillgängligt nätverk här i Norge. Endast nödsamtal. Allt har fungerat Tisdag till Fredag sen la det av. Andra svenskar här med telenor fungerar det för, endast vimla som inte funka. Fixa detta nu!!!

  • Ola71 Teknisk Support

    När är det tekniska felet löst. Som gjort att jag blivit av med all sparad data från Maj och Juni månad. Totalt 20GB. Inte fixat än har varit i 17 dagar nu!!!

  • Ola71 Appar

    Uppdatering verkar inte hända något


    @Alex_Vimla

  • Ola71 Appar

    Verkar inte hända något med att fixa till detta. @Alex_Vimla

  • Ola71 Abonnemang

    Buggen är fortfarande kvar, drar från nyaste datan fortfarande. Och april månads data som jag fick tillbaka är felaktigt inlagt som extra data. @Alex_Vimla

  • Ola71 Abonnemang

    Det vet jag att det brukar ta tid innan datan uppdateras.

    Men felet med att det har dragits av nya datan i stället för gamla datan har bara varit i ca en vecka.

    Vilket skulle åtgärdas så fort det går över till juni månad, lovade Alex på vimla. Det funkar nu på morgonen igen. Men inte bra att tas på nya datan natten till den 1 varje månad i fortsättningen. @mlo

  • Ola71 Abonnemang

    Värför drar ni nyaste datan först skulle ju va fixat tills idag. Dessutom har all min sparade data försvunnit förutom extra datan.@Alex_Vimla

  • Ola71 Abonnemang

    Stämmer inte alls jag fick kontakta er i chatten för att få tillbaka april månads data, och sen sparad data fliken kom så ser jag att den datan är inlagd son extra data vilket är helt fel. Fixa detta nu. Dessutom kommer jag vid månads skiftet bli av med data för att ni plockat nyaste datan först i 5 dagar. Detta vill jag ha kompensation för, @Alex_Vimla

  • Ola71 Appar

    Har samma problem.

    När fixar ni till detta, har inte hänt något på över 2 månader.

    @Alex_Vimla