• Niklas Eriksson Teknisk Support

    @Vimla_Felix Ja vi väntar fortfarnde på 1 st SIM 2.0 som ska till min son. Av någon orsak har det blivit bokat byte trots att vi inte fått hem nytt SIM, vi har sedan början av december flyttat fram datum för byte, tyvärr gick det inte längre.

    Idag släcktes hans telefon ner, kan bara kommuniceraq via WiFi.

    Det jag är lite rädd för är att då mitt nummer stängts ner, är att det nya kortet som @Alexander skickade idag är till mig och inte till min son.

    Önskar säkerställa att rätt SIM skickats? Så att inte sonen blir utan sin mobiluppkoppling onödigt länge för att @Alexander skickat fel SIM?

    ?

    Vill inte ange mobilnummer öppet i forumet?

  • Niklas Eriksson Teknisk Support

    Kan du aktivera ett 1.0 SIM som sluta på 2181?. EFtersom han släckte mitt kort är det även beställt nytt sim 2.0 till fel. Kan meddela att min nu har täckning efter omstart@Vimla_Felix

  • Niklas Eriksson Teknisk Support

    @Vimla_Felix Han ska skicka nytt sim 2.0 till sonen, det skulle komma om 3 dgr. Kan du aktivera hans 1.0 också?

    Det tokiga är att jag önskade bli uppringd på mitt nummer, misstänker att det blev fel?

  • Niklas Eriksson Teknisk Support

    @Vimla_Felix det står 4807 det är mellanslag mellan 0 och 7?


  • Niklas Eriksson Teknisk Support

    @Erica-Eriksson chatta med en @Vimla_IC Alexander. Nu är klockan efter 16 och detta innebär att man ska vara utan mobil till på tisdag!!!! Ren skandal....


  • Niklas Eriksson Teknisk Support

    @Niklas-Eriksson Kontaktade honom för att vi inte fått sim 2.0 till sonens telefon, efter lunch stängdes mitt nummer ner. Kan inte se någon annan orsak än att han var inne och grejat med fel nummer. Ska man behöva vänta till på tisdag för att få igång telefonen igen.


    Tröstlöst!!!!!!!


  • Niklas Eriksson Teknisk Support

    Pratade med en @Alexander på vimla idag via chatten, han har lyckats stänga ner fel kort

  • Niklas Eriksson Vimla 2.0

    @Ida_Vimla vi har inte fått vårt 4:e sim-kort med posten. Fick aktiveringsdatum på de tre simkort som jag bokat byte på, det kom igår. Önsakr inte ange nummer på berört nummer då ni envisas med att ha ett öppet forum.

  • Niklas Eriksson Vimla 2.0

    Kan läsa att majoriteten är igång med 2.0, vi saknar återkoppling. I familjen har vi 4 abonnemang som är berörda. Beställde SIM-kort till alla fyra men har bara fått till 3 telefoner.

    Hur sker kontakten? Post, mail eller sms?