• Nalle Teknisk Support

    Jag får ibland olika samtal som jag har missat och när jag försöker ringa upp så säger en röst att: numret du har valt finns inte i den privata nummerplanen.

    Varför kan jag inte ringa upp alla nummer?

  • Nalle Vimla 2.0

    Det går framåt ia alla fall 😊

    Nu får jag meddelanden varje dag om att kortet är på väg och att jag ska hålla utkik i brevlådan 😂

    Ja jag håller utkik, varje dag! 😂

  • Nalle Teknisk Support

    Tack för infon Sven och Michael!

    Chatten finns inte på mina sidor.

    Kortet har ännu inte kommit. Jag har beställt tre ggr men inget kort kommer. Ger snart upp!

    Får ingen hjälp från Vimla, bara 13 meddelanden om att de snart byter system och att bara de nya korten kommer att gälla då.

    Känner mig uppgiven 😔

  • Nalle Teknisk Support

    @Sven


    Min viktigaste fråga är: Vart har mitt simkort tagit vägen?

  • Nalle Teknisk Support

    Hej!

    Jag gick in på sim.vimla.se och beställde ett nytt simkort efter påtryckningar från er.

    Detta gjordes för över en vecka sedan men jag får inget Simkort!

    Kan ni skicka det asap!!

    Jag hittar inte chatfunktionen heller. Skulle kanske gå snabbare att fråga där.

    Hoppas kortet kommer snart!!


    Nalle

  • Nalle Vimla 2.0

    @Ida_Vimla

    Hej igen!

    Men i meddelandena jag får av er står det ju att jag behöver ett nytt simkort!

    Det har jag begärt 3 ggr av er men får inget.

    Måste jag inte ha ett nytt sådant först?

    Fick återigen ett meddelande från er igår igen att jag behöver ett nytt kort för uppgraderingen.

  • Nalle Vimla 2.0

    Jag har kontaktat er otaliga ggr om ett nytt simkort men får varken simkort eller svar från er!

    Däremot får jag varje dag meddelanden om att jag behöver registrera ett nytt simkort för uppgraderingen. Har fått 20 meddelanden!

    Hur ska det gå till när ni inte skickar ngt kort?

    Jag blir tokig!!!

  • Nalle Abonnemang

    Hej!

    Fick det nya simkortet i dag men med samma resultat!

    Inget simkort står det.

    Jag ger upp snart!

  • Nalle Abonnemang

    Jag har exakt samma problem!

    Har testat kortet i flera mobiler och testat omstar men får ändå upp meddelandet, Inget simkort i Mobilen!

    Så frustrerande!

    Nu är jag desperat då jag har varit utan mobil i flera veckor och har försökt få hjälp ett flertal ggr.

     

     

    Fick ett nytt simkort i dag som ska vara aktiverat men med samma resultat!

    Inget simkort står det. 

    Jag blir galen snart!