• myntti Teknisk Support

    @Adnan Jag fattar! Bra tänkt! :)

  • myntti Genomförda Idéer

    Jag har iPhone 5S. Har startat om telefonen flera gånger och den har varit inställd på automatisk operatör hela tiden. Stänger jag av automatisk finns det ingen Vimla i listan!

  • myntti Genomförda Idéer

    @Erik Mitt kort skickades ut i onsdags och bör ju således ha denna work-around men det visar alltså fortsättningsvis Telenor SE.

  • myntti Abonnemang

    Jag upplever exakt samma problem som Sven beskriver.

    Har hänt tre dagar i sträck när jag ringt två olika personer. Båda är inlagda som kontakter så jag vet att numret är rätt, men får ändå höra "du har ringt fel nummer...". Efter ett par försök går samtalet igenom som vanligt.

    Båda personerna jag ringer använder också Vimla om det har någon betydelse. Senast när jag försökte fick jag "du har ringt fel nummer" två gånger, följt av en konstig upptaget ton som tutade väldigt snabbt tredje gången, och fjärde gången gick samtalet igenom.

    Börjar bli ganska irriterande!