• Mique Pettersson Teknisk Support

    Mina två abonnemang visar exakt rätt nu, så något har ni ju ändrat på senaste månaden. Det tackar vi/jag för 👍

  • Mique Pettersson Teknisk Support

    Bytte själv sim i början på månaden så tänkte jag skulle kolla för skojs skull. Använder själv väldigt lite mobildata. Men häpnandsväckande vilken skillnad det var. Det har enligt mobilen dragit 40,17mb sen den 1 feb och i Vimlas app står det 326,8mb. Det är rätt stor skillnad procentuellt. Det vore passande med ett svar från Vimla snart :/

  • Mique Pettersson Teknisk Support

    Aha, min dotter bytte sim för typ 2-3 månader sen och hennes surf har ökat dramatiskt. Frågat vad hon gör som drar så mycket men hon säger att hon inte ändrat något i sina surfvanor. Det är alltså det som är problemet. Kommer det bli någon kompensation för det här Vimla?

  • Mique Pettersson Teknisk Support

    Jo, det har jag redan gjort för att slippa problemet. Men helst vill jag kunna låsa den med simkoden som jag alltid har gjort. Tjoolahopp

    PS. Du kan ta bort tråden om den inte fyller nån funktion :)

  • Mique Pettersson Teknisk Support

    Verkar har löst problemet halvvägs nu iaf. Plockar jag ut kortet när mobilen är i gång och sätter tillbaka det så går det låsa upp med pinkod. Det måste dock göras efter varje omstart. Mycket märkligt att det började helt plötsligt bara. Inte uppdaterat programvaran eller något. Om det är kortet eller OS (Android Pie) som bråkar återstår att se.

  • Mique Pettersson Teknisk Support

    Tjing. Bytte simkort här om dagen. Nu helt plötsligt står det att simkortet är låst och allt är helt dött. Och nej jag har inte slagit fel pinkod 3 gånger eller något sådant. Har inte ens startat om mobban sen jag satte i det. Självklart har jag gjort det nu för att se om det löste problemet. Men ingen skillnad "Simkort låst". Verkar funka bra det där "Vimla 2.0" :(

  • Mique Pettersson Abonnemang

    Har samma problem, skulle ändra från 2gb fria samtal till 4gb och 60 samtal för samma pris men det är helt omöjligt att ändra i appen. Gick ändra till 4gb men inte 60 samtal. Det står att summan är 123.24:- vilket också är fel. Provat att ändra flera gånger under en 2 veckor-period men det är klippt omöjligt. :(