• Mimmi_vimla Vimla 2.0

    Hej @Niclas-Uddman!

    Simkortet du beställde igår är ett 2.0. Det kommer då fungera med det abonnemang vars Mitt Vimla du var inloggad för vid beställningen.

    Om du har vidare frågor kontakta supporten direkt (chatt 9-16, PM på Facebook eller hej@vimla.se), då vi behöver uppgifter som inte ska ges ut i ett forum :) Tack!

    Mvh Mimmi

  • Mimmi_vimla Teknisk Support

    Hej @Olof-Bertil-Rune-Karlsson!

    Vad tråkigt att det krånglar! Ta kontakt med supporten, gärna i chatten 9-16, så ska vi lösa det.

    Mvh Mimmi

  • Mimmi_vimla Betalning/Faktura

    Hej @Kerstin-Lellky

    Jag har svarat dig i PM.

    Mvh Mimmi

  • Mimmi_vimla Idéer

    Hej @Kristoffer-Nolgren!

    Röstbrevlådan kan stängas av/på på Mitt Vimla > inställningar.

    Mvh Mimmi

  • Mimmi_vimla Idéer

    Hej @NiklasV!

    Tusen tack för mycket bra feedback.


    Röstbrevlådan är överlag en rätt så omodern funktion, det håller jag med om. Det tar tid att ringa upp & knappa sig fram till rätt val.
    Vi kikar på alternativa lösningar till röstbrevlådan, så jag kommer absolut föra dina tankar vidare!

    Mvh Mimmi

  • Mimmi_vimla Teknisk Support

    Hej @Aa!

    Har skickat ett mail även till dig.

    Vi vill ha in exempel på detta för att felsöka.

    Mvh Mimmi

  • Mimmi_vimla Betalning/Faktura

    Hej @Maria-Claesson!

    När man betalar via sin internetbank så tar de 1-2 bankdagar innan pengarna når oss. Blocken för ett abonnemang släpps när betalningen är oss tillhanda.
    På fakturan finns det ett alternativ där du kan swisha in betalningen. När ett abonnemang är spärrat rekommenderar jag detta - då kickar abonnemanget igång direkt.


    Jag har svarat på ditt PM gällande din betalning även.

    Mvh Mimmi

  • Mimmi_vimla Teknisk Support

    Hej @Ettore-Balzano!

    Jag har skickat dig ett mail gällande detta, kika gärna på det.

    Mvh Mimmi

  • Mimmi_vimla Vimla 2.0

    @S-L Vi kommer inom en tid att gå över helt till Vimla 2.0 - varpå den gamla plattformen kommer stängas ned. Vi har ingen deadline i dagsläget nej, men då det kommer ske vill vi se till att våra användare redan 2.0. Därav dessa påminnelse-sms om detta.

    Jag ska ta feedbacken om sms:en till ytan igen.


    @Sven, Ber så mycket om ursäkt ifall jag uttryckte mig klumpigt i mitt första svar. Jag kan hålla med dig om det kan göras på ett bättre sätt, jag kommer ta din feedback vidare.


    Önskar er båda en trevlig helg.
    Mvh Mimmi

  • Mimmi_vimla Vimla 2.0

    Hej @Sven!

    Det stämmer att vi skickar ut påminnelse-sms om att byta till 2.0 med kort intervall. Jag har full förståelse för att detta kan vara irriterande, men anledningen till att de skickas ut är för att vi vill att så många som möjligt ska byta över till 2.0 så snart som möjligt.


    Dessa sms upphör att skickas när man har beställt sitt simkort på vimla.se/sim samt valt dag för bytet.


    Trevlig helg!

    Mvh Mimmi