• Mikael Lundin Betalning/Faktura

    Idag fick jag besked om att ni har spärrat mitt konto p.g.a. att autogiro inte har blivit draget och samtidigt har ni stängt den enda vägen att komma i kontakt med er via chatten - inte bara i dag, utan flera dagar! Detta är under all kritik och tyvärr verkar det inte bara vara jag som har drabbats av er lansering av VIMLA 2.0 som skulle ha sjösatts för ett halvår sedan! Skandal!

    Jag begär att ni hjälper mig att rätta till detta - idag! Samt att ni betalar för merkostnader beträffande kostnader för att skaffa ett tillfälligt abonnemang!

    Mikael Lundin: jag har två olika abonnemang hos er (070-***** + 073-******) och båda abonnemangen är nu spärrade och en chatt uppges vara stängd från idag 16/5 t.o.m. 17/5 (som är en fredag, vilket i realiteten betyder att det inte går att nå er förrän på måndag 20/5!

    Detta är fullständigt oacceptabelt