• Mikael Johansson208 Vimla 2.0

    @Hi-Young-Kim164 Gör som jag; byt operatör. Håller med dig fullt ut i Vimlas! behandling av detta...

  • Mikael Johansson208 Teknisk Support

    @Karl-Olov-Nordin sa:

    @Mikael-Johansson208 Du är bara Sur nu då På Vimla.

    Ja det är klart. Jag tycker inte de har skött det snyggt. Varje gång man är i kontakt med Supporten säger de bara Nä vi ser inget konstigt med ditt abonnemang". Du ska bara veta hur ,ånga timmar jag suttit för min sambos räkning och de säger "Vi hör av oss". - Inte hört ett ljud! Tillslut tröttnar man. Och nu har jag problem och det enda man hör från supporten är - "Vi hör av oss". Vem vet vilka viktiga samtal som jag har missat?

  • Mikael Johansson208 Teknisk Support

    @Karl-Olov-Nordin HaHa vems är felet annars

  • Mikael Johansson208 Teknisk Support

    Vad ska jag med en telefon som inte går att ringa eller ta emot samtal med?! Den har varit ”död” i två dygn! Att supporten säger att en tekniker ska se över problemet räcker tyvärr inte. Hur länge ska jag inte kunna anvönda min telefon tycker du? Över jul och nyår? Ingen verkar ju veta hur länge detta problem kan fortsätta så, då är det tack och hej


    @Karl-Olov-Nordin sa:

    @Mikael-Johansson208 Ni har du inga Tålamod. För mig Fungerar det att både ringa och även Skicka SMS med mera. Så ni är bara Otåliga anser jag nu då.

  • Mikael Johansson208 Teknisk Support

    Jag avslutade precis mitt Vimla abonnemang.


    @Louis-Wrede sa:

    Mitt råd ,byt operatör eller strunta i att byta till 2,0 ,hade hela helgen förstörd för både mig och hustrun då vi bytt samt åkte bort över helgen och vi kunde inte använda telefonerna ,dvs helt döda

  • Mikael Johansson208 Teknisk Support

    Min sambo har redan lämnat efter STORA problem med sms/imessage i samband med Vimla 2.0-bytet. Och här sitter jag och kan varken ringa eller ta emot samtal! Tålamod säger Ni?! Jag har varit supernöjd med Vimla fram till ungefär 2 månader sedan, värvar 5 medlemmar men nu? - Jösses detta är det största skämtet jag någonsin varit med om! Löser inte Vimla mitt problem imorgon då är det tack för mig. Såhär kan man inte uppträda som operatör 2018. VIMLA SHAPE UP! You’re loosing clients..

  • Mikael Johansson208 Abonnemang

    ”starta om 5-6 gånger” hahah tillåt mig att småle