• MickeMM Teknisk Support

    @DoffeAlstig - Testa ändra till ENBART 3G. Förmodligen finns det många som är uppkopplade på 4G och då går hastigheten som en jojo.

  • MickeMM Teknisk Support

    @Anders-Roth - Nej, tyvärr. Men många vill ha tjänsten och vimla har sagt länge att det finns på deras "Att fixa" lista. Därför förvånar de mig att de lägger tid på filter-appen.

  • MickeMM Betalning/Faktura

    Jag har en massa inaktiva på min såg jag. Men ser inte att det har ändrat på "potten".

  • MickeMM Utomlands

    @mlo - Jag tänkte fel :)
    Tänkte att Turkiet är med i EU och då skulle EU-reglerna gälla där..

  • MickeMM Vimla 2.0

    De kör väl ngn server utomlands, så nu sitter Ryssarna och ser våra sms, hehe...

    Märkligt att de inte kan fixa detta i en handvändning.

  • MickeMM Teknisk Support

    Av allt Vimla skapat under åren jag varit här, så är nog deras filter app den sämsta och mest löjliga sak.

    Obegripligt att de ens lägger ner tid och ork på den när det redan finns appar som är helt gratis och fungerar 10 ggr bättre.

    Bättre de lägger tid på den vanliga appen och fixar familjeåtkomst (fler användare på ett konto).

  • MickeMM Utomlands

    Har du Vimla 2.0 ska det fungera som hemma om du kopplar upp dig på "Turk Telecom".

    https://forumet.vimla.se/topic/3629/roaming-med-vi...

  • MickeMM Vimla 2.0

    Får detta när jag försöker avbeställa CityGross spammande.

  • MickeMM Teknisk Support

    @Terese-Eriksson Är det samma telefon som du anmälde stulen?

  • MickeMM Abonnemang

    Detta var glädjande att se.
    Bara för mig det har ändrats eller alla kan numera se deras köp?
    Tack o bock boys and girls!