• Michael Fam Teknisk Support

    Hej,

    Supporten/chatten är dom ända som kan kolla om det är möjligt men dom har stängt säkerligen imorgon också.

  • Michael Fam Teknisk Support

    @Helena-Jardelid

    Chatten kan hjälpa dig med det. Och dom öppnar igen imorgon bitti.

  • Michael Fam Abonnemang

    Vad händer när barnen fyller 18 år och alla tips rabatter?

  • Michael Fam Abonnemang

    @Vimla_Felix

    Kan det vara så att Vimla försöker blåsa oss? Det här är allvarligt om dom försöker mygla med våra månadsavgifter! Hur kan man kontrollera det?

    Jag fick inte heller förra månad för att 2 st var inaktiva.

  • Michael Fam Teknisk Support

    @Sven

    appen för 1.0 och 2.0 är dom olika? Jag har 1.0 jag kan inte se en vidarekoppling funktion där?

  • Michael Fam Allmänt

    Välkommen Felix, hoppet lever för Vimla forumet alltså. Men jag tror huvudproblemet ligger ändå hos Vimla systemet. Så länge vi har strul med Vimla 2.0 och faktura strul där vissa inte får faktura eller kortdragningen misslyckas så hjälper det inte långa loppet med forumet. Irritation ökar och folk lämnar Vimla. Varje månad i början uppdateras inte ordentligt som surfen, tipsningen, månadsavgiften och basic grejen där sim-kort inte kommer fram till nybliven kunden eller sim-kortet ej aktiverat mm, och det skapa onödig oro och förvirring. Det är ovan nämnda saker som behövs prioriteras. Men under tiden så är vi glada att ni finns!