• Michael Abonnemang

    @Andreas-Hylander testa följande:

    https://support.vimla.se/articles/article/hur-ater...

    Det brukar kunna hjälpa!

  • Michael Betalning/Faktura

    @Emma-Olofsson ja på mitt Vimla eller i appen kan du byta kort/betalsätt. Finns inga begränsningar vad jag märkt, så du borde kunna byta hur ofta du vill.

  • Michael Utomlands

    @Century A1 har väl någon driftstörning med möjligen roaming. För min del så tyckte jag inte det var konstigare än att det kan vara driftstörningar i något område i Sverige. Skillnaden i Österrike var dock att jag själv kunde "lösa" det genom att byta nät. Men visst, kan hålla med dig.

  • Michael Utomlands

    Fungerade fint med iPhone när jag var där så länge jag körde 3 som operatör. Med A1 som jag kom in på så kunde jag ha full täckning på 3G men det gick på många ställen trots det inte att surfa.

  • Michael Appar

    @mlo har sett samma problem i iOS-appen. Där brukar det hjälpa att döda appen helt och starta den på nytt. Då minsann minns den uppgifterna och loggar in sig automatiskt.

  • Michael Teknisk Support

    Fått svar och framtiden ser oviss ut för Saldo.me.

    Kort och gott så finns det ingen möjlighet att hämta information från Vimla längre. Vimla har planer på att fixa detta genom ett API, men detta är lågt prioriterat.

    Så från min sida finns det inget mer som kan göras för stunden iaf än att vänta. Beroende på hur Vimlas app utvecklas så är det möjligt att saldo.me-sagan slutar här. Det jag saknar i Vimlas app är stöd för flera abonnemang på en inloggning samt snabbhet överlag.

  • Michael Teknisk Support

    Saldo.me ligger just nu nere då Vimla sedan några dagar sedan har tagit bort inloggningssidan som Saldo.me använt och något användbart alternativ känner jag inte till. Så jag har kontaktat Vimla och inväntar mer information.

  • Michael Abonnemang

    @Ingvar-Edlund ja! Du kan byta abonnemangsform både upp och ner utan att dina tipsningar påverkas av det.