• Mattias Carlsson Teknisk Support

    @Dennis-Edlund

    Hej!


    Jag Slog på utlands- och betalsamtalstjänsten efter att jag pratat med Vimla Chat, men det hälpte inte. Jag provade även att vänta en vecka ifall det var något i systemet som var segt, men det var ingen skillnad.

    Lösningen för mig blev att byta till Hallon, då fungerade det direkt.

  • Mattias Carlsson Teknisk Support

    Hej.

    Stödjer Vimla "Steam Guard"? Jag lyckas inte verifiera min telefon eftersom jag aldrig får något SMS. Jag läste att operatören måste stödja att ta emot SMS från 6-siffriga nummer, som det som visas i länken (111-222), stödjer ni det?

    Har någon annan lyckats verifiera sin mobil sedan de bytt till Vimla?

    Tack på förhand!

  • Mattias Carlsson Vimla 2.0

    @Mattias-Carlsson


    Nu lyckades jag genomföra ett samtal. Innan jag provade att ringa så återställde jag mina APN-inställningar eftersom jag inte kunde surfa heller, jag vet inte om det gjorde någon skillnad (inställningarna såg likadana ut innan som efter jag återställde dem)

  • Mattias Carlsson Vimla 2.0

    @Alex_Vimla

    Jag har samma problem.


    Tidigare idag tappade jag all mottagning på telefonen, omstart hjälpte inte. Efter ett tag kom det igång av sig själv, men när jag försöker ringa så kopplas det aldrig upp.

    Nokia 6.1, Android 9.

    Provade nummer: 0771-***** och 08-*****(försökte mellan 12.40-12.45 idag 6/11)


    Tack på förhand!


    MVH

    Mattias

  • Mattias Carlsson Betalning/Faktura

    Både jag och min sambo fick detta meddelande igår kväll. Vi har olika banker, men betalar via Klarna båda två och där finns ingen faktura. Är det något som krånglar just nu?

  • Mattias Carlsson Betalning/Faktura

    Jag fick en påminnelse idag att min betalning inte är gjord. Jag har inte fått någon faktura hos Klarna och den finns inte med i historiken där heller. Är det hos Klarna felet sitter eller är det hos er?