• Markus Degerlund Teknisk Support

    Ja man hade ju känt sig lite mer uppskattad som kund om dom iallafall erkänt att felet ligger på deras sida, när det uppenbarligen är många personer som upplever detta problem sedan byte till 2.0. varför står det ingen info om att det är ett känt fel? Ingen som helst känsla för service.

  • Markus Degerlund Teknisk Support

    Har tröttnat, dom vägrar skicka ärendet till tekniker trots att så pass många upplever samma problem efter byte till 2.0. Ska bara lösa så alla jag tipsat om Vimla byter också

  • Markus Degerlund Teknisk Support

    @Emil_Vimla sa:

    Hej @Markus-Degerlund @Aa!

    Har ni problem med att surfen bara fungerar sporadiskt vill jag gärna att ni mailar hej@vimla.se, skickar oss ett PM på Facebook eller kommer in till oss i chatten på vimla.se/kontakt (öppen 9-16 vardagar) så hjälper vi till med en felsökning så vi kan lösa det för er! :)

    Mvh Emil



    Snart 3 dagar sedan och inget svar på mailen :)

  • Markus Degerlund Teknisk Support

    Hej!

    Ända sedan jag bytte till 2.0 för nån månad sedan så upplever jag problem med 4g nätverket. Problemet utspelar sig så att internet slutar fungera med jämna mellanrum, även fast jag har full täckning på 4g i mobilen hela tiden, alltså jag tappar inte anslutningen till 4g men jag kan ändå inte surfa. Allt bara laddar. För att lösa problemet måste jag starta om mobilen eller slå på och av flightmode.

    Jag har en Oneplus 6T och har ställt in den enligt eran guide, https://faq.vimla.se/hc/sv/articles/360002019658-I...