• Maria Lyrehag Nordell Betalning/Faktura

    HUR får man bäst kontakt med er på vimla?!

    Chat?! Är detta ett skämt eller? Kan någon vara vänlig att skriva en mailadress man kan fortsätta sitt ärende genom?! Att skriva i en chat känns inte särskillt seriöst eller givande då dessa typer av "support" ofta (nästan alltid) avbryts eller blir nedkopplat på något märkligt vis, och att man i de fall måste göra om processen..

    Så, en mailadreass till support, tack.

    Mvh Maria

  • Maria Lyrehag Nordell Betalning/Faktura

    Hej!

    Jag står för min sons abonnemang hos er. Har betalat med swish via er hemsida helatiden. Har på senaste får en del påminnelser, märkligt, så jag kollade med min bank om det dragits några pengar, och jo, det har det ju.

    Har den senaste veckan betalat 2st påminnelsefakturor med olika summor och olika avgifter som jag inte riktigt förstår varför? Enligt min bank han alla transaktioner genomförts korrekt. Trots detta har ni vid 2 tillfällen låst min sons abonnemang för samtal/sms, MYCKET orimligt!

    Vad är det ens vi betalar för?! Får ingen rimlig info via er hemsida och ni har heller ingen telefonsupport som man kan få prata med.

    Lutar åt att byra leverantör tyvärr..