• Malin Charlotta Österström Nummerflytt

    Hej

    Ni har inte skickat någon bekräftelse på avtalet vi ingått. Jag har ångrat tecknat abonnemang hos er. Jag vill inte vara er kund.

    Vi ingick avtal (via er hemsida) 2020-01-30 som innebar att:

    1. 2020-02-24 ska det nya abonnemanget börja gälla
    2. Mitt befintliga telefonnummer skulle flyttas över till er

    Ni har 2020-02-10 dragit 624 kr via Billogram AB. Detta är inte OK och jag bestrider betalningen

    Ni har inte skickat någon specifikation på fakturan och det finns ingen information om betalningen när jag loggar in hos er

    Jag är inte intresserad av det nya telefonnumret som jag ”fått” av er. Kan jag inte flytta mitt telefonnummer till er, är ni som leverantör helt ointressanta. Och avtalet är inte giltigt.

    Jag vill därför omedelbart avsluta detta och få pengarna tillbaka.

    Det går inte att komma fram till er på annat sätt. Jag vill försäkra mig om att mitt meddelande gått fram att jag ångrat mitt ingångna avta, då jag har laglig rätt till detta i 14 dagar. Ni har inget telefonnummer och chatten svarar. Mejl kan ta flera dagar och då har 14 dagar gått. Jag behöver få bekräftelse på att mitt avtal makuleras hos er.