• LP Teknisk Support

    @Johan-Barne Sniffa appens trafik mot api:et så kommer du åt det. Fungerade i alla fall att göra så i höstas.

  • LP Abonnemang

    @Isabelle_vimla Hejsan.


    Jag fick tag på er via chatten, och det verkar som det löser sig.


  • LP Abonnemang

    Något svar från Supporten får jag inte heller!


    Väntat på svar sen 6 mars, det är inte riktigt OK!


    Hur får man tag på supportpersonal?

    Att gå via https://support.vimla.se/ verkar ju inte vara rätt väg, eftersom ingen svarar.

  • LP Abonnemang

    Kommande månadsskfite va ju nu mellan mars/april, eftersom jag gjorde ändringen i början av mars.


    Så får inte ihop logiken att det blir i skiften mellan april/maj.

  • LP Abonnemang

    I början av mars, ungefär när ni visade er nya prismodell så ändrade jag mitt Abonnemang till 4 GB surf, och begänsade SMS/samtal.


    Fick meddelande om att samtal/sms skulle ändras den första april, Ok, det köper jag, det är lugnt.


    Nu när jag kollar, så har jag 4GB data, obegränsat med samtal/sms och ett nytt meddelande som står att jag ska få ändringen i Maj, och nu skall jag alltså betala 50 spänn mer kommande månad.


    Detta är inte OK, och jag ber er att fixa detta omgående.



  • LP Abonnemang

    Skulle tro att det är lite tekniska bekymmer i back-end hos Vimla, det borde inte ta så lång tid. Samma borde gälla klarna.


    Har själv varit med och byggt liknande system, där våra körningar inte tog många minuter.

  • LP Teknisk Support

    Jag har haft väldigt svajig hastighet med Vimla sen jag skaffade Vimla för ett bra tag sedan.

  • LP Abonnemang

    Det känns lite sådär att behöva ge ut sitt nummer på ett öppet forum, finns det andra sätt att lösa det?

    Jag kan ringa folk, det är inga problem.
    De som inte kan ringa mig har TRE, Telenor och Telia, jag hade TRE innan.

    Jag har iPhone.

  • LP Abonnemang

    Hallå.

     

    Har hört från ett antal vänner att de inte kan ringa mig längre efter jag flyttade mitt nummer till er. De möts av en röst som säger att numret inte är i bruk längre. Det är ju inte så bra det här. Hur löser vi detta? 

     

    Och det finns ingen grön chatt-knapp där den bör vara som jag läste i ett annat inlägg. klockan är inte 17 ännu, och det är inte lunch. Hur kommer man i kontakt med er chatt?